Subject: Sulgemisloa taotlus tee nr 11137 km 0.78 - 0.83
From: Vadim Tsõro <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 16:05:35 +0300

Tere,

Saadan liiklusvälise tegevuse loa taotluse (antud juhul sulgemise
taotlus).

Objekt: Alavere külas paiknevale riigiteele nr 11137 Alavere-Voose km 0,78
ja km 0,83 künniste ja tänavavalgustuse ehitamine

Tellija: Anija Vallavalitsus

Töövõtulepingu nr. 6-14/26/2025

Töö tegemiseks on koostatud ja kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse
skeem.

Käesolev skeem rakendatakse 25.08.2025 – toimub tee sulgemine, mille
käigus teostatakse kõik tööd, mis on mõeldud teha sõiduteel (künniste
ehitus).

Alates 18.08 kuni 29.08 kasutame kooskõlastatud skeemi osaliselt
(jalakäiate suunamiseks). Käesolev töö ei ole sõidutee liiklusega seotud,
seda ma ei ole taotluse sisse pannud.

Palun väljastada töö tegemise loa. Küsimuste korral palun minuga ühendust
võtta (kontaktid allpool).

Lugupidamisega,

Vadim Tsõro

projektijuht

_____________________

mob:     +372 58 99 92 35

e-post:    <mailto:[email-masked]> [email-masked]